Комплаєнс та впровадження KYC політики
Як наша команда допомогла банку мінімізувати ризики, пов’язані зі співпрацею з потенційними шахраями.
Клієнт
Міжнародний комерційний банк, який пропонує широкий перелік стандартних та новітніх банківських послуг. Він обслуговує 2,3+ млн клієнтів.
Про проєкт
KYC — Know Your Customer (знай свого клієнта). Це процес ідентифікації та перевірки особистості клієнта, у якому застосовують низку заходів контролю, щоб уникнути комерційних ризиків у взаємовідносинах з контрагентом. Для банку цей процес містив у собі багато завдань, повʼязаних з:
- управлінням ризиками,
- відповідності регулятору,
- протидією відмивання грошей,
- внутрішніми регуляціями.
Виклики
- Багато часу та ресурсів йде на ручну перевірку клієнтів, співробітників та партнерів.
- Відсутня якісна система моніторингу, яка завжди оновлюється та оперативно надає нову інформацію.
- Неконтрольовані перевірки з різних підрозділів банку у платному ресурсі, що ведуть до стихійних витрат на такі операції.
- Репутаційні ризики, пов’язані зі співпрацею з шахраями, через неотримання оновленої інформації по контрагентах.
- Фінансові втрати банку — неповернені кредити, бо банк не виявив шахраїв на етапі перевірки.
- Відсутність оперативної реакції на негативні зміни в історії клієнта.
Рішення
01
Сформували єдину базу, яка своєчасно оновлюється. Вона містить всю інформацію про сегмент аудиторії, який цікавив Банк.
02
Впровадили Camunda, яка стала оркестратором всіх банківських процесів. Використовуючи DMN engine, реалізували скоринг та прийняття рішень.
03
Створили зручний інтерфейс, який налаштовується відповідно до потреб департаменту, який бере участь в перевірках.
Результати
- У результаті впровадження KYC в банку прискорився процес перевірки клієнтів та персоналу у 20 разів. Зменшились затрати на доступ до інформації.
- Клієнт отримав прозорий, автоматизований та прогнозований аналіз всіх, з ким взаємодіє. Оперативний контроль над всією клієнтською базою, яка регулярно оновлюється.
- Зменшили кількість співробітників, залучених до процесу перевірок, внаслідок автоматизації.
- На 20% зменшилась кількість неповернених кредитів.
- Мінімізували ризики пов’язані зі співпрацею з потенційними шахраями.
- На 30% зменшились штрафи від НБУ, через те що мінімізувалися комплаєнс-ризики.
Вашій компанії потрібне подібне рішення?