Створення та впровадження чат-бота для Укртелекому
Клієнт
Акціонерне товариство «Укртелеком» — найбільший оператор фіксованого зв’язку в Україні.
Компанія надає широкий спектр електронних комунікаційних послуг в усіх регіонах країни.
Лідер серед провайдерів фіксованого інтернету.
Укртелеком має найбільше інтернет-покриття та найрозгалуженішу оптичну мережу.
Про проєкт
Компанія звернулася до нас із потребою у створенні та впровадженні чат-бота задля покращення якості сервісу та оптимізації роботи контакт-центру, а також для підвищення залученості клієнтів та покращення загальної ефективності компанії.
Виклики
- Велике навантаження на контакт-центр;
- Відсутність автоматичної обробки частих та типових питань абонентів;
- Довгий час очікування користувачів, що негативно впливало на користувацький досвід.
Рішення
01
Розробка та впровадження чат-бота.
02
Інтеграція чат-бота з ключовими системами компанії для надання оперативної та достовірної інформації клієнту.
03
Обрання найбільш популярних та зручних месенджерів для клієнтів: Telegram та Viber.
04
Розробка ефективної панелі адміністратора, яка дає можливість виконувати адміністрування користувачів порталу, надавати доступ до інтеграцій, моніторити роботу.
Чому обрали саме чат-бот як рішення?
- Цілодобова підтримка користувачів, що дозволяє клієнтам компанії отримувати необхідну інформацію та допомогу в будь-який час доби.
- Зниження часу очікування для користувачів та забезпечення швидкого розв'язання їхніх питань, що позитивно впливає на досвід взаємодії з компанією.
- Автоматизація обробки частих та типових питань абонентів. Це дозволяє зменшити навантаження на спеціалістів контакт-центру, які можуть зосередитися на вирішенні більш складних та специфічних питань. Як результат — підвищується ефективність роботи контакт-центру та зменшується час відповіді на запити.
- За допомогою чат-боту клієнти компанії можуть переглянути статус підключених послуг, сформувати та/або сплатити рахунок, залишити запит на підключення послуг, активувати кредитний період та повідомити про складнощі в роботі послуг. Це також зменшує навантаження на спеціалістів контакт-центру, підвищує ефективність його роботи та зменшується час відповіді на запити.
- Збільшення залученості клієнтів. Чат-бот надає можливість для користувачів залишити заявку на підключення послуг. Крім того, завдяки можливості проведення рекламних розсилок, збільшується кількість користувачів, які виявили бажання під'єднати послуги.
- Можливість гнучко налаштовувати меню чат-бота відповідно до бізнес-потреб.
- Широкий спектр можливостей платформи надає змогу самостійно створювати сценарії чат-бота, нові чат-боти та об’єднувати їх задля злагодженої роботи як одне ціле чи окремо, робити маркетингові розсилки, збирати та аналізувати інформацію по взаємодії з чат-ботом задля кращого розуміння потреб аудиторії.
Можливості платформи
В чат-боті є портал та адмінпанель.
Портал надає такі інструменти:
- Конструктор сценаріїв чат-ботів, за допомогою якого можна створювати та редагувати сценарії чат-ботів з подальшим запуском у каналах комунікацій. Фахівець, який пройшов тренінг або володіє BPMN, може легко створювати сценарії самостійно.
- Чат-бот роутер, який дозволяє створити розгалужену структуру сценаріїв чат-ботів шляхом об'єднання кількох чат-ботів і роутерів. В результаті, роутер буде працювати як єдиний чат-бот.
- Розсилка в чат-бот канал, яка дозволяє передати інформаційне повідомлення всім користувачам чат-бота в канал комунікації. Маркетинговими розсилками Укртелеком залучає щомісяця нових замовників сервісів.
- Аналітика по кожному зі сценаріїв чат-бота, яка дозволяє побудувати попередньо налаштовані звіти та моніторити успішність підключеного сценарію. Користувач порталу може налаштувати графіки на свій розсуд, а також вибрати ті графіки, які для нього актуальні:
♦ Кількість підключень до чат-бота за певний період;
♦ Кількість користувачів, які зупинилися на певних кроках;
♦ Середній час проходження всього сценарію або кроку сценарію;
♦ Співвідношення кількості користувачів, які пройшли сценарій до кінця до загальної кількості користувачів, які спілкувалися з чат-ботом в зазначений період часу;
♦ Кількість користувачів чат-бота за певний період.
Адмінпанель:
Панель адміністратора забезпечує ефективне управління чат-ботом: адміністрування користувачів порталу, надання доступу до інтеграцій, моніторингу роботи.
Додаткові можливості
1) Інтеграція з поштою, яка налаштовується під конкретного користувача.
2) Таймер, який встановлюється за потреби та автоматично виконує необхідну дію. Наприклад, автозавершення діалогу з користувачем.
3) Різні види кнопок, які зручно та легко додавати та використовувати. Наприклад, кнопка "поділитись номером", кнопки-посилання. Меню з кнопок динамічно формується для найбільшої відповідності потребам користувачів та бізнесу.
4) Можливість працювати з файлами: приймати та відправляти. Це надає змогу за запитом генерувати рахунок-фактуру та надавати користувачеві чат-бота.
Результати
01
Значне скорочення часу обслуговування:
- Запит по особовому рахунку обробляється за лічені секунди.
- Запит на замовлення послуг обробляється за декілька хвилин.
- Сплата рахунку зручна та завжди доступна.
02
Зниження навантаження на контакт-центр. Чат-бот розв'язує питання в середньому до 20 000 користувачів. Тільки за пів року від моменту впровадження чат-бота ним скористалось близько сотні тисяч користувачів.
03
За допомогою чат-бота клієнти компанії можуть переглянути статус підключених послуг, сформувати та/або сплатити рахунок, залишити запит на підключення послуг, активувати кредитний період та повідомити про складнощі в роботі послуг.
04
Такий набір можливостей сприяє покращенню якості сервісу та підвищенню рівня задоволеності клієнтів, що позитивно впливає на загальну ефективність компанії.
Вашій компанії потрібне подібне рішення?